Chì sò u post-processamentu dopu a stampa 3D?

Tempu di post: 09-09-2023

Pulitu a manu
Questu hè un metudu applicabile à tutti i tipi di stampe 3D.Tuttavia, a lucidatura manuale di parti metalliche hè laboriosa è longa.

Sabbiatura
Unu di i prucessi di lucidatura di metalli cumunimenti usati, chì hè applicabile à stampe 3D metalliche cù strutture menu cumplesse.
 
Lappatura adattativa
Un novu tipu di prucessu di macinazione usa strumenti di macinazione semi-elastici, cum'è una testa di macinazione flessibile sferica, per macinà a superficia metallica.Stu prucessu pò macinà certi superfici relativamente cumplessu, è a rugosità di a superficia Ra pò ghjunghje sottu à 10nm.

Lucidatura laser
A lucidatura laser hè un novu metudu di lucidatura, chì usa un fasciu laser d'alta energia per rinfriscà i materiali di a superficia di e parti per riduce a rugosità di a superficia.Attualmente, a rugosità di a superficia Ra di parti lucidate laser hè di circa 2 ~ 3 μ m。 Tuttavia, u prezzu di l'equipaggiu di lucidatura laser hè relativamente altu, è l'usu di l'equipaggiu di lucidatura laser in u post-processamentu di stampa 3D di metalli hè sempre relativamente chjucu ( ancora un pò caru).
 
lucidatura chimica
Aduprate solventi chimichi per parallella à a superficia metallica.Hè più adattatu per a struttura porosa è a struttura cava, è a so rugosità di a superficia pò ghjunghje à 0,2 ~ 1 μ m.
 
Lavorazione a flusso abrasivo
L'Abrasive flow machining (AFM) hè un prucessu di trattamentu di a superficia, chì usa un liquidu mischju mischju cù abrasivi.Sutta l'effettu di a prissioni, scorri nantu à a superficia di metallu per caccià i burrs è pulisce a superficia.Hè adattatu per a lucidatura o sgrossatura di certi pezzi di stampa 3D di metallu cù strutture cumplessi, in particulare per groove, buchi è cavità.
 
I servizii di stampa 3D di JS Additive includenu SLA, SLS, SLM, CNC è Vacuum Casting.Quandu u pruduttu finitu hè stampatu, se u cliente hà bisognu di servizii di post-processamentu successivi, JS Additive risponde à i bisogni di u cliente 24 ore à ghjornu.


  • Previous:
  • Next: