Chì ghjè u prucessu di serviziu di stampa 3D di Shenzhen Additive?

Tempu di Postu: 01-Nov-2022

Quandu parechji clienti ci cunsultate, spessu dumandanu cumu hè u nostru prucessu di serviziu di stampa 3D.

UFprimuStep:ImaguRvede

I clienti anu bisognu di furnisce i fugliali 3D (OBJ, STL, STEP etc..) à noi. Dopu avè ricivutu i schedarii di u mudellu 3D, u nostru ingegnere prima cuntrollà è rivederà i schedari per vede s'ellu risponde à i requisiti di produzzione di stampa..Se ci sò qualchi prublemi cù i schedari, i schedari deve esse riparatu.Se u schedariu hè bè, allora pudemu passà à u passu prossimu.

Passu 2: Documenti adattati per a citazione

Cunvertisce u schedariu in u furmatu STL chì hè adattatu perstampa 3D, u nostru ingegnere rivederà a citazione preliminare dopu avè apertu u documentu, è dopu u nostru venditore negocierà cù u cliente nantu à a citazione finale.

Passu 3: Fate un ordine per urganizà a produzzione

Dopu chì u cliente hà fattu u pagamentu, u venditore cumunicarà cù u dipartimentu di produzzione è urganizà a produzzione.

Passu 4: Pruduzzione di stampa 3D

Dopu avemu impurtatu e dati 3D fette in una stampante 3D di qualità industriale di alta precisione, stabilendu i paràmetri pertinenti, è l'equipaggiu funziunarà automaticamente.U nostru persunale inspeccionerà regularmente u statutu di stampa è trattà i prublemi in ogni mumentu.

nutizie 11.1 (1)

Passu 5: Post-Processing

Dopu a stampata, avemu da piglià è pulite i mudelli.Per creà un risultatu eccezziunale è stupente da un pezzu stampatu 3D, offremu diversi servizii di post-elaborazione è di finitura per dà più vita à e vostre idee.I nostri servizii generali di post-elaborazione è finitura includenu: lucidatura, pittura è galvanica.

Passu 6: Ispezione di qualità è consegna

Dopu à compie uprucessu di post-processamentu, l'ispettore di qualità cunducerà l'ispezione di qualità nantu à a dimensione, a struttura, a quantità, a forza è altri aspetti di u pruduttu secondu e vostre esigenze.Tuttavia, u persunale rispunsevuli prucederà a merchenzie chì ùn hè micca qualificata di novu, è i prudutti qualificati seranu mandati à u locu designatu da u cliente per espressu o logistica.

nutizie 11.1 (2)

U cuntenutu sopra hè u prucessu generale di u nostruserviziu di stampa 3D di JS Additive.Questu articulu hè solu per riferimentu, è a situazione attuale pò avè qualchì differenza dopu avè cumunicatu cù u nostru venditore.

Cuntributore:Eloise


  • Previous:
  • Next: