Fà un prototipu hè cusì impurtante - chì hè un prototipu 3D?

Tempu di Postu: 24-Nov-2022

Di solitu, i prudutti chì sò stati sviluppati o cuncepiti sò bisognu di prototipi.
Fà un prototipu hè u primu passu per verificà a fattibilità di u pruduttu.
Hè u modu più direttu è efficau per scopre i difetti, e carenze di i prudutti disignati, in modu di destinazione i difetti.
Di solitu hè necessariu di realizà una piccula quantità di pruduzzione di prova per scopre a migliione insufficiente in u batch.
I prudutti disignati sò generalmente micca perfetti o ancu inutilizabili.Una volta chì a pruduzzione diretta hè difettu, serà scrapped cumplitamenti, chì perdi assai forza di manodopera, risorse materiali è tempu;mentri u prototipu hè in generale un picculu numeru di campioni, u ciculu di pruduzzione hè cortu, è a perdita di risorse umane è materiali hè assai chjuca.
In questu modu, pudemu truvà rapidamente e carenze di u disignu di u produttu è migliurà, è furnisce una basa abbastanza per a finalizazione di u produttu è a produzzione di massa.
 
Perchè fà i prototipi?
-Shorten U Ciclu di Sviluppu
A fabricazione di unu o parechji setti di mostri di prototipu pò esse cumpletu in pocu ore à decine d'ore, è u ciculu di sviluppu pò esse accurtatu da 40%
-Reduce i costi di sviluppu
Nisuna machining, turning mold o apertura di stampi hè necessariu, ècampioni di prototipu pò esse stampatu direttamente è rapidamente, chì riduce i costi di sviluppu di u produttu da 20-35%.
- Alta precisione
A precisione dimensionale pò risponde à i requisiti di l'assemblea di qualità industriale, a precisione di i campioni di plastica hè ± 0,1 mm, è a precisione di i campioni di metalli pò ghjunghje à ± 20μm.
- Bona prestazione
I campioni rapidi ponu risponde à una varietà di esigenze di prova esigenti, cum'è a prova di u tunnel di ventu, a prova di pressione è di flussu di l'acqua, prova di ritardante di fiamma, etc.
1
- Struttura altamente cumplessa
Puderà processà diverse superfici curve cumplessi è strutture in forma speciale, è compie a trasfurmazioni in una volta, in modu chì u rendiment di u produttu pò esse assai migliuratu.
 
Chì sò e funzioni di u mudellu prototipu?
Parechje persone ùn pò micca cunnosce u mudellu prototipu.In fatti, u mudellu di prototipu hè un mudellu funziunale fabbricatu secondu u disegnu di l'aspettu di u produttu o u disegnu di struttura, chì hè utilizatu per verificà a razionalità di l'apparenza o struttura.L'esistenza di u mudellu di prototipu hè di grande aiutu à a ricerca è u sviluppu di novi prudutti è l'occupazione di u mercatu per i novi prudutti, cusì assai imprese dà una grande impurtanza à a produzzione di mudelli prototipi.Allora chì hè u mutivu?Fighjemu un ochju à e funzioni specifiche di u mudellu prototipu.
 
1. L'ascesa di diverse industrii hà pruvucatu l'emergenza di prototipi
U sviluppu di l'industria di mudelli di manu domestica finu à questu ghjornu hà passatu per un prucessu difficiule.Dapoi u 1977, cù u vigoru sviluppu di a machina di u mo paese, l'elettronica, l'industria ligera, l'instrumentazione, i trasporti è altri settori industriali, a dumanda di stampi di colata hè diventata più grande, i requisiti sò diventati più alti è u ciculu di fornitura hè diventatu più curtu.In generale, i prudutti chì sò appena sviluppati o pianificati anu bisognu di prototipi.I prototipi sò u primu passu per verificà a fattibilità di u pruduttu.Puderanu esse usatu per scopre i difetti è e carenze di u pruduttu pianificatu.
 
2. Ispezione di pianificazione
    U mudellu prototipuùn hè micca solu visuale è accessìbule, ma ancu pò riflette intuitivamente a creatività di i pianificatori in forma di scopi fisichi, evitendu i difetti.Ùn importa micca quantu un disegnu hè eccezziunale, ùn serà micca impeccabile.Dunque, quandu si sviluppanu novi prudutti, u prototipu hè indispensabile in u prucessu.
 
3. Accelerate u tempu di mercatu
Comparatu cù u pruduttu propiu, u mudellu prototipu hà più vantaghji in u tempu.Quandu u pruduttu ùn hè micca offline, pudemu usà u mudellu prototipu per prumove u pruduttu in anticipu, furmulà è implementà una strategia cumpleta di pre-vendita, è catturà u mercatu u più prestu pussibule.
 
4. Verificate a struttura di u produttu è fate l'aghjustamenti di pianificazione
    Modelli di prototipupò esse assemblatu liberamente.Pudemu facilmente capisce a raziunalità di a struttura di u mudellu è a difficultà di fà u mudellu à manu.Fà un prototipu pò aiutà à truvà è risolve i prublemi u più prestu pussibule.
2
In generale, u rolu di mudelli prototipu ùn pò esse ignoratu.Oghje, tutti i campi di a vita si sviluppanu assai rapidamente, è l'industrii emergenti anu immediatamente cuncurrenti.Se i mudelli prototipi sò fatti, A pressione di a cumpetizione pò esse assai è effittivamenti alleviata.
 
 Contributeur : Eloise

 

 

 


  • Previous:
  • Next: