Cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia è a prumuzione di l'applicazione di a dumanda, l'usu di a prototipazione rapida per fabricà direttamente pezzi funziunali metallichi hè diventatu a principale direzzione di sviluppu di a prototipazione rapida. Attualmente, u principale metalluStampa 3D I prucessi chì ponu esse aduprati per fabricà direttamente pezzi funziunali in metallo includenu: Sinterizzazione laser selettiva(SLS) tecnulugia, Sinterizzazione laser diretta di metalli(DMLS)tecnulugia, fusione laser selettiva (SLM)tecnulugia, Formatura di rete ingegnerizzata à laser(LENTE)tecnulugia è fusione selettiva à fasciu elettronicu(EBSM)tecnulugia, ecc.
Sinterizzazione laser selettiva(SLS)
A sinterizzazione laser selettiva, cum'è u nome implica, adotta un mecanismu metallurgicu di sinterizzazione in fase liquida. Durante u prucessu di furmazione, u materiale in polvere hè parzialmente scioltu, è e particelle di polvere conservanu i so nuclei in fase solida, chì sò poi riorganizzati per mezu di e successive particelle in fase solida è solidificazione in fase liquida. L'incollaggio permette di ottene a densificazione di a polvere.
Tecnulugia SLSprincipiu è caratteristiche:
Tuttu u dispusitivu di prucessu hè cumpostu da un cilindru di polvere è un cilindru di furmazione. U pistone di u cilindru di polvere di travagliu (pistone di alimentazione di polvere) si alza, è u rullu di deposizione di polvere sparghje uniformemente a polvere nantu à u pistone di u cilindru di furmazione (pistone di travagliu). L'urdinatore cuntrolla a traiettoria di scansione bidimensionale di u raghju laser secondu u mudellu di fetta di u prototipu, è sinterizza selettivamente u materiale solidu in polvere per furmà un stratu di a parte. Dopu à u cumpletamentu di un stratu, u pistone di travagliu hè abbassatu di un stratu di spessore, u sistema di deposizione di polvere hè pusatu cù nova polvere, è u raghju laser hè cuntrullatu per scansà è sinterizà u novu stratu. Stu ciclu cuntinueghja, stratu per stratu, finu à chì e parte tridimensionali sò furmate.