Chì ghjè a precisione dimensionale di a stampa 3D in nylon SLS?【Tecnulugia di sinterizzazione laser】

Tempu di Postu: Dec-05-2022

A valutazione di qualità diStampa 3D in nylon SLSparti sinterizzate laser implica i bisogni usu di a parti furmata.Se a parti formata deve esse un ughjettu cavu, allura u numeru di cavità in questa parte è a distribuzione di grandezza di e cavità sò unu di l'indicatori di qualità.Ma in l'industria di a fabricazione generale, e proprietà meccaniche è a precisione di a forma dimensionale sò dui indicatori di qualità impurtanti di e so stampe.

dbe086d23a7ecfec2a99f4019798b8a

In u prucessu di furmazione attuale, a precisione di a machinazione è e proprietà meccaniche di e parti sò sempre determinate da e cundizioni di machinazione èmateriali, è u rendiment è a precisione di una parte machinata sò valutati intuitivamente.

In u metudu generale di furmazione, a precisione di a parte formata hè principalmente riflessa in trè aspetti:

① a precisione dimensionale di a parte formata;

② a precisione di a forma di a parte formata;

③ a rugosità di a superficia di a parte formata.

In listessu modu, inStampa 3D in nylon SLS, a precisione di a parte formata hè principalmente riflessa da sti trè aspetti.Tuttavia, a causa di a diffarenza fundamentale in a causa è u mecanismu di furmà errori, u metudu di cuntrullà a precisione di formate parti instampa 3D hè ancu fundamentalmente sfarente da quellu in i metudi di furmazione generale.

U sopra hè l'analisi di a precisione dimensionale diStampa 3D in nylon SLSintroduttu daJS Additivu, sperendu chì vi darà per riferimentu.

Cuntributore: Jocy


  • Previous:
  • Next: